Schumacher vandt på flot vis efter at have ført fra start til mål. Men Schumacher blev hård presset af sin lillebror, som i løbet af grandprix'et kom tættere og tættere på Schumi, hvilket bekræfter teorien om at Michellin's dæk er mest holdbare. Ved første pit-stop får Ralf dog en 10 sekunders straf for pit-lane speeding, hvilket afgøre løbet til Ferrari's fordel. Barrichello ender på en noget skuffende 5. plads.
Konkurrencen i toppen er nu blevet hårdere og både Ferrari, Williams og McLaren sluttede alle i top 6.
|
|
GP Europa
|
|
Kørere:
|
|
|
M. Schumacher | 10 | J. P. Montaya | 6 | D. Coulthard | 4 | R. Schumacher | 3 | R. Barrichello | 2 | M. Häkkinen | 1 |
|
|
|
Konstruktører:
|
|
|
Ferrari | 12 | Williams | 9 | McLaren | 5 |
|
|
|